امیر حسین و امیر طاهاامیر حسین و امیر طاها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

هدیه های آسمانی من

19-18-20-21 ماهگیتون مبارک

1392/5/27 10:22
نویسنده : بهار
566 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندای مامان

شماها تو این چهار ماه خیلی خیلی تغییر کردید امیر طاها خیلی خیلی وروجکه خیلی خرابکاری می کنه از وسایلای روی کابینتا تا داخل کشو ها در ضمن به امیر حسینم زور می گه . تغریبا دندوناشم بیشترشو در اورده . بیشتر به فرهاد وابستگش داره زودرنجه تا دعواش کنم می زنه زیر گریه و می گه بابای کوش .

اما امیر حسین خیلی آقاست بیشتر حرف می زنه حتی جمله هم می گه کلمه مگس و نوک زبونی می گه عاشق منه و وابستگیش به من بیشتره این دو تا برادر خیلی با هم جورن بیشتر با هم بازی می کنن .

چند روز پیش داشتنبا هم دنبال بازی می کردند امیر حسین بیشتر از طاها کتک می خوره اما اگه ولش کنی گاز می گیره .

دیگه این آقا پسرا ماشاءالله خیلی خیلی آقا شدن و واسه خودشون مردی شدن .

راستی تو این ماه مامانی رفت عمل سنگ صفرا و مجبور شد یه هفته شماها رو یه مامان بزرگ و عمه متین بسپره دستشون درد نکنه .

دوستتون دارم پسرای مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پرنیان
15 آبان 92 13:27
سلام دوست عزیز من لینکتون کردم آخه کوچولوهامون تو یه روز به دنیا اومدن.
عرفان خان و مامان زهره
18 آبان 92 1:22
سلام به کچولوهای عزیزم و مامان خوبشون ماشااله پسملهای نازی دارین ... خدا براتون حفظشون کنه ایشاله بهترینها آرزوی ماست برای شما عزیزای دل