امیر حسین و امیر طاهاامیر حسین و امیر طاها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

هدیه های آسمانی من

سال نو 93 مبارک

1393/1/20 19:45
نویسنده : بهار
520 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرای مامان عیدسال ٩٣ مبارک

اول از همه بگم کلی مطلب نوشتم همش پرید

٢سال و چهار ماهگیتون مبارک جیگرای مامان

تو این ٤ ماه خیلی خیلی رفتاراتون عوض شده و کلی مردی شدین دیگه همصحبت مامان شدین .

امیر طاها خیلی خیلی با مزه  حرف می زنه عین دختر بچه ها لوس حرف می زنه و حرف و کش میده امیر حسین عین یه مرد می مونه و ابهت یه میرد وداره و خیلی هم لجباز و مغروره .

این روزا در حال از پوشک گرفتنشونم و خیلی هم خستم می کنن یه روز یکیشون و روز بعد اونیکی لج می کنه و گاهی هم خرابکاری می کنن خلاصه کل وقت منو می گیرن و من همیشه در حال داد زدن و تنبیه کردن شما ها هستم ترس اصلیتونم ننه سرما هستش می گم ننه سرما بیا اونا هم بد جوری می ترسن و طرف من میان یکی دیگه حمام تاریکه که اگه واقعا تنونم حریفتون شم مجبورم اینجا می خوام ازتون عذر خواهی کنم  عزیزای من اما مجبورم چون واقعا اذیتم می کنین اما بعضی ها وقتی شما ها رو می بینن می گن چه بچه های مهربونی هستین و مودبیت منم به خودم می بالم که لااقل زحماتم هدر نرفته و شما منو سر بلند کردین خدا رو شکر.

از خدا می خوام سال ٩٣ سالی پر از موفقیت و سلامتی و خوشحالی برای تمامی دوستام و خانوادم و خودم و همسرم باشه امین .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)