امیر حسین و امیر طاهاامیر حسین و امیر طاها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

هدیه های آسمانی من

تولد 2 سالگی آقا پسرای گلم

1392/8/15 8:36
نویسنده : بهار
479 بازدید
اشتراک گذاری

تولدتون مبارک

سلام عزیزای دلم امروز دقیقا ٢ ساله شدین قربونتون برم  خیلی خیلی رفتارتون تو این مدت عوض شده و بزرگتر شدید برای مثال:

١- امیر حسین کاملا حرف می زنه البته امیر طاها هم به نسبت امیر حسین حرف می زنه اما امیر حسین واضح تر حرف می زته .

٢- خیلی خیلی همدیگرو دوست دارید اما گاهی سر یه اسباب بازی دعواتون میشه اینجاست که امیر طاها زبل تر و عادت داره بزنه و بره رو کمر امیر حسین بشینه و اینجاست که صدای جیغ هر دوتون بلند میشه و مامانی باید مداخله کنه .

٣- امیر حسین پسر معمولا آرومیه و اگه اسباب بازی بهش بدین سرگرم میشه اما امیر طاها زود خسته میشه و سریع میره سراغ خرابکاری .

٤- عاشق فیلم موش و گربه و خاله ستاره و بره ناقلا هستید  و می تونم با اینا یه چند ساعتی ساکتتون کنم .

٥- امیر حسین عاشق اینه تو روز چند بار بپرسه مامانی چطوری منم جواب بدم خوبم می گه خوبی مامانی .

٦- خاله معصومه ٦ آبان ماه زایمان کرد و صاحب یه پسر به اسم امیر عباس شد و مامانی یه پاش اونجا بود یه پاش خونه شما با دیدن اون از ترس داشتین سکته می کردین تعجب کرده بودین نمی دونستید تا حالا نوزاد ندیده بودین منم نزاشتم ترستون بریزه تا بلکه اگه ازش نمیترسین به سمتش برین و بلایی سرش در بیارین

٧- خلاصه امیر حسین بیشتر پر حرفه اما امیر طاها کمتر حرف می زنه و بیشتر بازیگوشه و همیشه هم در حال خرابکاری تعداد بیشتر اطرافیانمونم به علت شلوغی این دو تا چون عادت ندارن دو تا پسر شیطون کل خونشونو بریزه به هم از این که ما زیاد بریم خونشون شاکی میشن و سعی در پیچوندن ما رو دارن و منم تصمیم گرفتم با وجود این دو تا جایی نرم هر سری به خودم قول میدم اما این سری فرق می کنه خوب گناه من چیه یکی از عوارش دوقلویی اینه دیگه همه وقتی بچه ساکته دوستش دارن تا بچه یه مقدار جیغ بزنه طرف شاکی میشه خواستم تا این مطلب و در وبلاگتون ثبت کنم تا بعدا بدونید تو بزرگ کردن شما من محکوم به چه چیزایی شدم عشقای من.

خلاصه این ٢ سال گذشت با سختیش و با شیرینیش گاهی خیلی خوشحالم دو تا پسر دارم که کنارمن و تنهاییهامو پر کردن اما گاهی که خیلی اذیت می کنین خسته میشم امیدوارم خدا به من و بابائیتون و البته به شما دو تا گل پسر سلامتی بده تا همیشه در کنارم هم باشیم دوستتون دارم و تولدتون مبارک.

تولد بزرگی نگرفتیم یه جشن تولد خودمونی گرفتم به همراه خانواده هامون اینم چند تا عکس از اون روز:

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامی مائده
30 آبان 92 0:36
وای اینا رو ببین چقدر بزرگ شدن ماشالا خیلی وقته سر نزده بودم. تولدتون مبارککککککککک سلام ممنون عزیزم
شیما
17 فروردین 93 11:20
سلام سال نو شما هم مبارک چرا اپ نمیکنی وبلاگت رو؟ گل پسرا دامادی نشدن؟ هههههههه