امیر حسین و امیر طاهاامیر حسین و امیر طاها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

هدیه های آسمانی من

17 ماهگیتون و عید سال 92 مبارک

1392/1/17 15:54
نویسنده : بهار
670 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم بعد از 3 ماه مامانی وقت کرد بیاد وبلاگتون و اپ کنه

 17 ماهگیتون مبارک

عیدتون مبارک عزیزای مامان

تو این مدت خیلی تغییر کردید امیر حسین پسر حرف گوش کنی شده همه حرفامون رو می فهمه و همه کلمات و ماشاءالله از 16 ماهگی می گه تازگیها جمله کامل هم می گه ماشاءالله به پسر نازم

امیر طاهای عزیزمم خیلی زبله باهوشه اما هوششو واسه فضولی به کار می بره از همه چی سر در میاره از سیمهای کامپیوترم تا درون کابینتام تو کمدم با داداشیشم جوره اما هر از گاه با هم کتک کاری می کنن و اندازه 4 سانتی هم از برادرش بلندتره .

خلاصه این دو تا فسقلی من خیلی شیرین و شلوغ شدن و کل وقتمو پر می کنن .

خلاصه این 13 روز عیدم کلی دد ری شدن و یه جا دیگه بند نمیشن و دائم باید حواسمون بهشون باشه تا از بلای کمد و دراور سر در نیارن عاشق حمومن البته امیر طاها تو عید دادم بابائیشون ببره حموم هر کدومو میداد بیرون سرخ شده بودن و بدنشون قرمز و با گریه بابائیشون حسابی شسته بودشون .

این آقایون خیلی تو فامیل طرفدار دارن مخصوصا امیر حسین خیلی بانمکه و اگه آدم جدید ببینه سعی می کنه تو دلش خودشو جاکنه امیر طاها ظاهرا ساکته اما ول ولست با هر کسی هم نمی مونه عاشق عمه متینشه خیلی دوستش داره .

امیر حسین خیلی شیرین صحبت میکنه با من بیشتر جوره امیر طاها با بابائیش جوره

بعضی اوقات با هم دست به یکی می کنن و خرابکاری می کنن و بعضی اوقات با هم چنان دعوائی می کنن که من مجبورم پادر میانی کنم خلاصه این دو تا داداشو من خیلی دوست دارم

راستی خاله معصومه هم بارداره الان 10 هفتشه و ما مهمترین کمکمونم از دست دادیم و از این به بعد باید خودم تنهایی همه جا ببرمتون .

دوستتون دارم اندازه یه دنیا همیشه از خدا می خوام سالم و سلامت باشید و خدا هیچ بچه ای رو مریض نکنه که خیلی سخته مخصوصا واسه ما دوقلو دارا .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شیما
17 فروردین 92 16:30
سلام بهار جون
عیدت مبارکککککککک
پس وروجکا حسابی بزرگ شدند! خدا حفظشون کنه.
دو قلو داری هم عالمی داره ها!



سلام شیما جونم مرسی گلم انشاءالله قسمت شما
عید شما هم مبارک
ساحل
18 فروردین 92 13:11
سلام پسراي گلم منم خاله ساحل خيلي دوستتون دارم خيلي خوشحال شدم پسراي گلمو ديدم ماشاالله كه چقدر بزرگ شدين
بهار جونم ببخشيد كه دير ميتونم بيام به وب سر بزنم خيلي سرم شلوغه تو خوبي گلم؟؟؟ خانم مدير بيا كلوپمونو دوباره فعال كن اونجا همه منتظر هم هستيم
ميبوسمت


سلامساحل عزیزم نفس جون خوبه مرسی گلم حتما
ساحل
20 فروردین 92 10:08
سلام بهار عزيزم.خاله قربون اميرطاهاو اميرحسين خودم بشم كه ماشاالله بزرگ شدن .بهارجونم من هميشه به يادتم عزيزم ببخشيد كم ميتونم بيام ولي چند بار برات پيام گذاشتم ارسال نميشدن .دوستت دارم بوس