امیر حسین و امیر طاهاامیر حسین و امیر طاها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

هدیه های آسمانی من

14 ماهگیتون مبارک

1391/10/15 19:27
نویسنده : بهار
482 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای مامان امروز شماها به سلامتی ١٤ ماهه شدید

تو این مدت تغییراتتون سریع خدا رو شکر .

اول از اینکه دیگه منظور همدیگرو بهتر می فهمیم وقتی چیزی می خواهید اشاره می کنید و اسمایی رو به کار می برید که نزدیک به اسم واقعی اشیائه مثلا من ماما صدا می کنید به بابائیتون می گید بابا به دایی می گید دالی یا دایی به دمپایی می گید د د یا پا به اب می گید ابا به تلفن می گید الو تا آیفون زنگ می خوره امیر حسین می گه بله خیلی شیرین تلفظ می کنه .

امیر حسین به امیر طاها می گه طاها امیر طاها به  امیر حسین می گه دادا یا طاها .

از نظر ذهنی امیر حسین باهوش تر و وابستگیش به من بیشتره وقتی میگم بیا مامانیو بوس کن میاد دهنشو رو صورتم می زاره وقتی می گم بیا لالا میره بالش میره سرشو تکون میده امیر طاها هم خیلی فضول تشریف داره به همه چیز سرک میکشه خیلی بچه ساکتیه اما گاهی خدا نکنه لجش بگیره و از دست امیر حسین کتک بخوره همش نق می زنه امیر حسین بیشتر بهش زور میگه اسباب بازیو از دست اون می گیره و فرار می کنه و امیر طاها هم به جای اینکه ازش بگیره فقط گریه میکنه .خلاصه دیگه همه جیزو می فهمن . امیر حسین خیلی رو من حساسه اگه کسی بیاد بگه مامانیه منه داد می زنه و میره طرف و میزنه چند وقت پیش داشتیم سر یه موضوع با فرهاد بحث می کردیم فرهاد صداشو واسه من بلند کرد امیر حسینم رفت محکم کوبید تو صورت فرهاد سر این کارش هر دومون نمی تونتیم جلوی خندمونو بگیریم یا دعوا کنیم یا بچه رو آروم کنیم.

خلاصه بزرگ کردن و غذا دادنتونم خیلی سخت شده اما خدا رو شکر خدا بهم صبر داده .

خیلی خیلی دوستتون دارم عزیزای من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مونا مامان کیان
24 دی 91 15:21
پسرای خوشگل خاله 14 ماهگیتون مبارک انشاءالله 140 ساله بشید . مامان جونتون رو اذیت نکنید خوشگلهای بانمک خاله هزارماشاالله
مونا مامان کیان
24 دی 91 15:22
خوشگلهای خاله 14 ماهگیتون مبارک انشاءالله 140 سال بشید مامان جون رو هم اذیت نکنید می بوسمتون
maman hadis
28 بهمن 91 11:51
سلام عزیزم دورت بگردم برات پیغام گذاشتم جوابی دریافت نکردم فقط اومدم اینجا بهت بگم منم دوباره مادرشدممممممم باورت میشه آره مامان حدیثم فقط دعام بکن خیلی محتاج دعاتم
ازطرف من دوتافرشته هاتوببوسسسسسسسسسس


سلام آزاده جونم مبارک باشه به سلامتی خیلی خیلی خوشحال شدم