امیر حسین و امیر طاهاامیر حسین و امیر طاها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

هدیه های آسمانی من

دومین سالگرد فوت دخترم رونیکای عزیز

1391/9/22 14:40
نویسنده : بهار
652 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم امروز ٢ سال شد که پر کشیدی عزیزم

مامانی بیادته و گاهی به یاد رفتنت که می افتم اشک می ریزم گاهی دردم یادم میاد ناراحت می شم که نتونستم ازت مراقبت کنم . نتونستم مادری کنم برات یاد تنهایی روزای بعدش می افتم و غصه خوردنام اما خدای مهربون سختی رفتنت و واسم آسون کرد خدایا ازت ممنونم .

می دونم درد مادرایی که بچشونو از دست میدن چیه خدایا به تمام مادرایی که فرزندانشونو از دست دادن صبر بده و آرامشی که نصیب من کردی نصیب اونا هم کن.

عزیزم رقتی ولی خاطرت همیشه تو دل منو بابایی می مونه . من نمی تونم زیاد بیام سر مزارت اما بابایی خودش تنها میاد منم از این کارش ناراحت میشم یعنی من نباید بیام پیشت یه وقت با خودت نگی مامانم منو فراموش کرده اصلا عزیزم تو یکی یکدونه قلب منی .

روزی که رفتی آسمون به حالت گریه کرد روز شهادت حضرت علی اصغر بود .

اون روز فکر نمی کردم دیگه بتونم زنده بمونم اما موندم و باز مادر شدم .

اگه الان بودی ٢سال و ٨ ماهت یود هر موقع دختری همسن تو می بینم  حسرت می خورم واسه نبودنت دختر گلم شاد باش و با فرشته ها همبازی کن و هر از گاه یادت نره که مادری داری که از راه دور آرزوی دیدنتو داره گلم دوستت دارم عاشقتم و از اینجا می بوسمت فرشته بهشتی من .

رونیکای عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساجده
24 آذر 91 14:44
سلام عزیزم واقعا ناراحت شدم خدا انشاالله این دو تا فرشته ناز رو براتوت حفظ کنه
مامی سمیرا
4 خرداد 92 12:16
رونیکا جونم دوستت دارم