امیر حسین و امیر طاهاامیر حسین و امیر طاها، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

هدیه های آسمانی من

10 ماهگی آقا پسرای گلم

1391/7/30 9:35
نویسنده : بهار
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی های من 

 

۱۰ ماهگیتون مبارک

امیرحسین و امیر طاهای عزیزم امروز شماها به سلامتی ۱۰ ماهه شدید .

رفتارای آقا پسرا تو این ماه

۱- امیر حسین در تاریخ ۵ شهریور بلاخره اولین دندونش و دراورد و تو این تاریخ با استفاده از مبل ایستاد .

۲- امیر طاهای عزیزم تو این مدت رقصیدن و دست زدن و یاد گرفته .البته  امیرحسینم عقب نیافتاد و خوب می رقصه

۳- این وروجکا امروز تونستن راه برن البته به کمک من قدمشون و برداشتن با کمک یه دست من الهی من قربونشون برم

۴-امیر طاها دندون سومشم در اورد

۵- امیر حسین چند کلمه از خودش در میاره مثل دوبی دوبی و دستشو به علامت نیست میاره بالا و وقتی می خواد بیاد بغلم دستشو میاره بالا .

خلاصه شماها از همه چیز می گیرد و سرپا می ایستید و چند سری هم خوردید زمین .

الان چند روزه سرما خورید و مامان باید دائم حواسش به شماها باشه تا تب نکنید.

راستی  شهریور۸ تولد ۱ سالگی پسر عمتون آرسام بود همگی رفتیم تولد کلی هم خوش گذشت وهمه به رفتارای شماها سرگرم شده بودن.

عزیزای من خیلی دوستتون دارم .

 امیر طاها در پارک

امیر حسین در پارک

امیر حسین و امیر طاها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)