امیر حسین و امیر طاهاامیر حسین و امیر طاها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

هدیه های آسمانی من

تولد 1 سالگی

1391/8/15 14:58
نویسنده : بهار
804 بازدید
اشتراک گذاری

تولدتون مبارک

سلام عزیزای مامان امروز شماها به سلامتی ١ ساله شدید . 

الان درست یه ساله با وجود شماها من مامان شدم . یه سال پر از شادی و یکم سخت گذشت اما خوش گذشت تو این یه سال خیلی خدا رو شکر کردم که آقا پسرای خوبی مثل شما ها رو به من داده انشاءالله خدا به تمام کسایی که آرزوی بچه دار شدن رو دارن ببخشه .

عزیزای من پارسال چنین روزی چراغ خونه ما روشن شد چنین روزی خانواده ٢ نفری ما به ٤ نفر تبدیل شد و تو این یه سال سر مامانی به حدی گرم بود که یاد غصه هاش کمتر می افتاد .

توچنین روزی خدا منو قابل دونست و دو تا از فرشته هاش و به من داد . هر روی که م یگذره من بیشتر عاشقتون میشم .تو چنین روزی منو ساعت ٢:٤٠ دقیقه بعد از ظهر صاحب دو تا پسر زیبا و باهوش کرد خیلی خیلی دوستتون دارم عزیزای من عاشقتونم بوسسسسسسسسسسسسسس

خدایا شکرت 

اینم یه سری از عکسای تولدتون

 امیر حسین و امیر طاها

یه لحظه ساکت بودن آقایون

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)