امیر حسین و امیر طاهاامیر حسین و امیر طاها، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

هدیه های آسمانی من

قل خوردن امیر حسین آقا

1391/7/29 18:27
نویسنده : بهار
341 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دلبندای مامان

این روزا خیلی خیلی شیرین شدید هر روز خوشکل تر از دیروزید . مامانی و بابایی عاشقتونن من تمام وقتم و روزا شماها پر می کنید و شبها کلی با بابایی بازی می کنید بعضی اوقات بابایی یادش میره که منم تو خونه هستم و منم کمی حسودیم میشه .

الان حدود ۲ هفتست که امیر حسینم به جای اینکه سینه خیز بره بیشتر قل می خوره میره همه جا از این ور سالن تا اون سر صبحها وقتی بلند میشم می بینم از کنارم رفته بعضی اوقات بیشتر میره سمت در ورودی فکر کنم ددری شده .

امیر طاهای مامانم مثل همیشه میره گیر میده به آینه و شمعدانم چند روز وقتی تو آشپزخانه بازی می کرد با روروئک وقتی از سکوی آشپزخونه می خواست بیاد پائین با سر خورد زمین الهی انقدر ترسیدیم اما خدا رو شکر هیچی نشد بچم .

خلاصه این دوقلوهای من هنوز که هنوزه دندان در نیاوردن تنبلن .

این روزا خیلی خیلی ناخوشم احساس می کنم خیلی به کمرم فشار اوردم و دائم کمر درد  و .. دارم خدا

کمک کنه و خوب بشم تا محتاج کسی نباشم  دوستتون دارم اندازه یه دنیا بوسسسسسسسسسسسسسس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)