امیر حسین و امیر طاهاامیر حسین و امیر طاها، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

هدیه های آسمانی من

اولین دندون امیر طاهای عزیزم

1391/7/29 18:27
نویسنده : بهار
324 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزای دلم

برگشتم بنویسم بعد از یک ماه که نبودم خیلی اتفاقا افتاده اول رفتیم خونه جدید دوم دندون در اوردن امیر طاها و سوم چهاز دست و پا رفتن شما ها .

امیر طاهای عزیزم روز ۱۲ تیرماه اولن مرواریدش در اومد یه خیار داده بودم دستش دیدم  کنده شده بله دیدم آقا دندون در اورده خلاصه خیلی خیلی خوشحال شدین و ذوق کردیم من و بابایی اما امیر حسینم هنوز دندون در نیاورده .

این روزا امیر طاها خیلی خیلی وروجک شده از من میگیره و می خواد بایسته خلاصه عادت کرده همه رو چنگ بندازه و حرصشو در بیاری می گیرت تا گازت بگیره اما امیر حسینم قل خوردنو ترک کرده و سینه خیز میره کلمات قاقا نانا ماما بابا و زیاد در میاره این دو تا وروجکای من خیلی خیلی تازگیها سر و صدا در میارن خلاصه سر منو می برن انقدر داد می زنن خونه رو میزارن رو سرشون .

با همدیگه تازگیها بازی می کنن به همدیگه نگاه می کنن با روروئک فرار می کنن . خلاصه خیلی خیلی شیرین شدن .

در ضمن تو این مدت رفتیم مسافرت امیر طاها رو بردیم اما امیر حسین به دلیل اینکه تو ماشین آروم نمی شینه نبریدم و موند پیش خاله معصومه مامانی منو ببخش .

عکسای جدیدتون و بعدا می زارم دوستتون دارم بوسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)