امیر حسین و امیر طاهاامیر حسین و امیر طاها، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

هدیه های آسمانی من

یاد بود رونیکای عزیزم

1391/7/29 18:27
نویسنده : بهار
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم رونیکای من

الان حدود یک سال و نه ماهه که منو تنها گذاشتی عزیزم  دلم به یادت گرفته خیلی اذیت می شم وقتی به رفتنت فکر می کنم  دیگه به زور قیافت می یاد جلوی چشمم  دیگه مامانی نمی تونه بیاد سر خاکت یه وقت فکر نکنی از یادم رفتی عزیزم بدون همیشه به یادتم با وجود این دوگل زندگیم باغ گلمو از یادم نمی برم دلم واست تنگ میشه با دیدن بچه های همسنت که اگه بودی الان چه شکلی بودی حتما الان دختر خانمی شدی مثل فرشته ها که از اون بالا تو به من کمک می کنی نمی دونم دلتنگ منی یا مامانیو فراموش کردی چون دیگه به خوابم نمیای عزیزم عاشقانه دوستت دارم  بدون من و بابایی فراموشت نمی کنیم .بوسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)